Livrare Plati si Retur

1. Informatii LIVRARE

Livrare prin curier

Pentru asigurarea unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea prin curier rapid.  La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Ridicare de la depozit

Pentru panourile fotovoltaice si pachetele promo ce contin panouri fotovoltaice este disponibila doar ridicarea de la depozit.

1.1 Termenul de livrare

In cazul in care produsele comandate se afla pe stoc, termenul standard de livrare este de maximum 5 zile lucratoare. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare. Pentru localitatile aflate in afara zonei de curierat termenul de livrare se poate prelungi pana la 5 zile lucratoare in functie de distanta la care trebuie sa se livreze comanda.

1.2 Costul livrarii
Pentru fiecare comanda costul de transport este calculat in momentul finalizarii comenzii, in functie de greutate si dimenisuni.

Lucram cu: GLS, DPD Curier, Sameday, Nemo, Fan Curier si Bookurier

 

2. Metode de Plata

Puteti cumpara produsele de pe site-ul www.invertoarehuawei.ro folosind urmatoarele instrumente de plata:

2.1 Transfer bancar

Plata se poate face si prin virament bancar pe baza facturii proforme, livrarea produselor urmand a se face dupa intrarea sumei (contravaloarea totala a facturii) in contul nostru.

Datele necesare pentru efectuarea platii prin transfer bancar sunt:

  • SC WALMIH PANOURI FOTOVOLTAICE S.R.L.
  • CUI RO47441895
  • Reg.Com. J40/546/2023
  • Sediul social: Drum Lunca Sateasca nr 87, Sector 3, Bucuresti
  • RO93BTRLRONCRT0CK2472801
  • Banca Transilvania

 

2.2 Prin Card bancar – NETOPIA Payments

Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul 3D Secure elaborat de serviciul ePayment. Acest sistem asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca si cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. 3D Secure asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele ElectroFun sau pe serverele ePayment, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, 3D Secure este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul 3D Secure permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.

 

3. Politica de Retur

Conform Ordonanţei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanţă, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului.
Se pot returna produsele in situatiile urmatoare:
· Cu eticheta originala;
· In cazul in care, produsul a fost insotit de accesorii si/ sau cadouri, se vor returna si acestea;
· Fara urme de utilizare, spalare;
· Cu ambalajul in original, insa acesta sa nu prezinte urme de zgarieturi sau sa fie rupt;
· Sa fie sigilate.


Potrivit noii Legi 249/2015, Art. 16, punctul 8, „se interzice conditionarea, sub orice forma, a drepturilor legale ale consumatorilor referitoare la produsul cumparat de pastrarea ambalajului”. Conform prevederii O.U.G 34/2014  „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru utilizatorul final in a-si exercita dreptul de retragere”.  Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

Legea prevazuta in O.G 130/2000 spune la articolul doi ca „un cumparator poate returna orice produs pana la 14 zile, doar atunci cand este vorba de cumparaturi online. In acest caz, vanzatorul este obligat sa returneze banii in maximum 30 de zile”.

Cheltuielile de expeditie, in cazul returului, vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014, de catre consumator: „Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor”. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.

Conform Legii 449/ 2003 reactualizata in 2008, capitolul trei, „cumparatorul nu are dreptul sa solicite returnarea banilor pe produs, daca acesta nu are defecte majore”.